Menu
Čekejte prosím...
Úvodní stránka
>
Technika
Škoda Favorit 136 L/A
Motor
zdvihový objem: 1289 cm
3
vrtání: 75,5 mm
zdvih: 72 mm
kompresní poměr: ~12:1
nejvyšší výkon okolo 100 k
karburátor Pierburg 2E3
bezkontaktní zapalování
Převodovka
6stupňová, synchronní, s přímými zuby
samosvorný diferenciál
Podvozek
přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
tlumiče HP
Brzdy
přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy
BMW 318 iS
Motor
zdvihový objem: 1796 cm
3
vrtání: 84 mm
zdvih: 81 mm
kompresní poměr: ~12:1
nejvyšší výkon ???
vstřikování a zapalování řízené jednotkou Bosch Motronic
Převodovka
5stupňová, synchronní
samosvorný diferenciál
Podvozek
tlumiče HP
Brzdy
přední náprava: sériové brzdiče, kotouč 260 mm
zadní náprava: sériové brzdiče, kotouč 258 mm
Brzdové destičky Ferodo DS 3000
Motor
zdvihový objem: 1289 cm3
vrtání: 75,5 mm
zdvih: 72 mm
kompresní poměr: ~12:1
nejvyšší výkon okolo 100 k
karburátor Pierburg 2E3
bezkontaktní zapalování
Převodovka
6stupňová, synchronní, s přímými zuby
samosvorný diferenciál
Podvozek
přední náprava: trubková ramena, uložení v kloubech uniball
zadní náprava: uložení v tvrdých silentblocích
tlumiče HP
Brzdy
přední náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 300 mm
zadní náprava: čtyřpístkové brzdiče Škoda, kotouč 247 mm
vahadlo pro seřízení poměru brzdového účinku přední a zadní nápravy
Foto
Úvodní stránka
O nás
Technika
Novinky
Fotogalerie
Video
2021
2020
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Kontakt
Napište nám